Heineken genomineerd bij Brands to Watch 2017

18-04-2017 (10:30) - Marketing

Heineken is het vierde Nederlandse merk dat genomineerd is voor de titel Brand to Watch 2017. En niet voor niets: het immer 'groen gelabelde' merk stapte onlangs onder meer in het blauw voor alcoholvrij bier. Gewaagd èn slim.

A-gist

Daarnaast werd dit jaar in Amsterdam succesvol een tijdelijke bakkerswinkel geopend met bijzonder brood met het geheime ingrediënt van Heineken pils: A-gist. 

sinds 1889
Last but not least was er ook nog de even spectaculaire als kostbare nieuwe Heineken-commercial waarin het pils zijn heritage (sinds 1889) nadrukkelijk claimt. In Fonk Magazine 207 meer over het vijfde genomineerde merk in de reeks Brands to Watch 2017.

over Brands to Watch 2017
Heineken is het vierde Nederlandse merk dat in aanmerking komt voor de titel Brand to Watch 2017. Inmiddels zijn ook genomineerd: Gazelle, JOZO Zout en Soa Aids Nederland. In mei maken we op fonkonline een vijfde ‘hottest Dutch brand’ bekend dat eind 2017 voor de titel Brand to Watch 2017 in aanmerking komt. Een professionele jury van creatives selecteert aan het eind van dit jaar de winnaar uit de dan 12 genomineerde Nederlandse merken met een 'bite'. 

 
digital agency DPDK
 is cohost van Brands to Watch 2017


Bureaus

Media

Economisch