Hertog Jan introduceert ‘Het Genootschap’

02-08-2017 (07:00) - Marketing

Op 2 augustus introduceert Hertog Jan een nieuw initiatief: ‘Het Genootschap’. Het Limburgse biermerk heeft 27 cafés geselecteerd, die Hertog Jan op het hoogst mogelijke niveau presenteren: van het assortiment aan bieren en hoe die geserveerd worden, tot de omgeving waar van de bieren wordt genoten. De cafés zijn verspreid door heel Nederland.

 
Gerard van den Broek, meesterbrouwer Hertog Jan: ‘’Wij brouwen dagelijks de mooiste bieren, maar zij die onze bieren schenken zijn onze echte ambassadeurs. Waardig gastheerschap en de juiste kwaliteit maken het pas tot een echt goed glas bier.”
 
Naast het waarborgen van de kwaliteit van het bier, gaan de cafés Hertog Jan ook door heel Nederland vertegenwoordigen. “Als we iets bijzonders ondernemen, een nieuw speciaalbier introduceren of een evenement organiseren, dan doen we dat graag in deze cafés.”, aldus van den Broek.
 
 ‘Het Genootschap’ bestaat uit de volgende 27 cafés:
 
Dinercafé Soestdijk, Groningen
De Wolthoorn, Groningen
Grand Café De Heeren op de Brink, Deventer
De Dikke van Dale, Leeuwarden
Groothuis, Emmen
De Appel, Hengelo
De Waardige Waard, Twello
Stadcafé In den Grooten Slock, Amersfoort
Tapperij De Zwijger, Houten
De Dikke, Leusden
Le Grand Café, Arnhem
Boerhaave, Voorhout
Koops, Haarlem
Momfer de Mol, Den Haag
Café Merz, Spijkenisse
't Stulpke, Uden
De Toren, Heeswijk Dinther
Café Restaurant Central, Venlo
De Hertog Jan Proeverij, Arcen
De Keizer, Eersel
Posthuis, Beugen
Gouden Carolus, Hilvarenbeek
Dinee cafe de Kempen, Knegsel
Publieke Werken, Breda
Loungebar ‘t Geregt, Oosterhout
Eetcafé De Tijd, Oisterwijk
‘t Brabants Genot, Waalre
 
Kijk voor meer informatie over Het Genootschap op www.hertogjan.nl/genootschap

Bureaus

Media

Economisch