Holland & Barrett lanceert 'I am Beauty Full'

06-10-2015 (18:37) - Marketing

18.34 uur - Retailer Holland & Barrett (voorheen De Tuinen) lanceert op 10 oktober de 'I am Beauty Full' campagne.

Dit initiatief is bedoeld om het bewustzijn te verhogen van het belang van het kiezen voor natuurlijke verzorgingsproducten in plaats van producten die agressieve chemicaliën bevatten en schadelijk zijn voor het milieu en de consument.

'De Dag van de Duurzaamheid staat voor de keuzes die we maken in het dagelijks leven. We zijn er trots op dat zoveel consumenten geven om het milieu en het gebruik van natuurlijke alternatieven in verzorgingsproducten steunen en dat ze voor ons hebben gekozen als hun 'go-to' beauty bestemming. De ‘I am Beauty Full’ campagne is dan ook vooral bedoeld om ‘dankjewel’ te zeggen tegen al onze klanten die hebben aangetoond dat zij belang hechten aan duurzaamheid.’, zegt Colinda Hoegee, Managing Director van  Holland & Barrett Benelux.


Bureaus

Media

Economisch