Hubo partner van de Top 4000 op Radio 10

04-12-2020 (08:30) - Marketing

Omdat muziek en klussen prima samengaan, slaan Hubo en Radio 10 tijdens de Top 4000 de handen ineen. Vanaf 4 december horen luisteraars drie weken lang elke dag drie ‘Verbouwplaten’. Wie de plaat raadt, wint een bouwradio. Dit gebeurt in 2020 op een ludieke wijze: Raad de 'Verbouwplaat' in de Top 4000! Van Paint it black tot aan Sledgehammer, ze komen allemaal voorbij. Ook in alle Hubo bouwmarkten, gevestigd door heel Nederland, maken consumenten kans op de radio.

 

Van 4 tot 24 december 2020 is Hubo dagelijks meerdere keren te horen tijdens de Top 4000 van Radio 10. Iedere dag ‘verbouwen’ de vakmensen van Hubo symbolisch drie nummers uit de Top 4000. Wie de plaat raadt maakt kans op een bouwradio. De actie wordt door vertaald naar de winkel. Klanten kunnen hun favoriete klusnummer invullen en maken daarbij in elke winkel ook kans op een bouwradio. Bovendien wordt de actie ook ondersteund op SBS6.

“De naamsbekendheid van Hubo is al hoog, maar voor ons was dit een uitgelezen kans om Hubo opnieuw top-of-mind te krijgen. In de laatste maand van het jaar luisteren vele mensen naar de radio en er wordt ook nog eens veel geklust. Een mooie kans om Hubo goed onder de aandacht te brengen”, aldus Paul van Alst, binnen Hubo verantwoordelijk voor de inzet van Media.
 
More Media Group uit Laren initieerde en bedacht de koppeling /activatie tussen hun klant Hubo en Radio 10 en verzorgde de uiteindelijke inkoop en media-inzet rondom de Radio 10 Top 4000.
 
 

Bureaus

Media

Economisch