Incentro zoekt nieuwe developers via gamingkanaal Twitch

16-10-2018 (13:07) - Marketing

IT-bedrijf Incentro is een samenwerking aangegaan met Mathia Koolhout, een van de meest populaire Nederlandstalige streamers op het gaming kanaal Twitch. Met als doel om in de aankomende maanden nieuwe developers te werven voor Incentro. 


Mathia is gemiddeld dertig uur per week actief op Twitch en heeft bijna 25.000 volgers. In haar stream wordt de Incentro campagne structureel onder de aandacht gebracht. Kijkers kunnen op ieder moment van de dag informatie vinden via de speciaal gelanceerde landingspagina. Daarnaast zal Mathia content maken en uitzenden vanuit Incentro kantoren. Lukt het Mathia om samen met haar volgers meer dan tien webdevelopers te laten solliciteren, dan verdient zij met haar volgers de Mathia Roof Top Party op het dakterras van Incentro Amsterdam. De campagne loopt tot eind december 2018. 

 

eigenwijs

Rianne Reitsma, manager bij Incentro: ”Bij Incentro zijn we op zoek naar eigenwijze en communicatief vaardige developers, die passie hebben voor hun vak. Vaardigheden die van cruciaal belang zijn tijdens onze toffe projecten bij klanten. Deze developers zijn lastig te vinden, maar Mathia gaat ons hierbij helpen.”


Mathia Koolhout over haar samenwerking met Incentro: ‘Het is tof dat Incentro nieuwe kanalen als Twitch aangrijpt voor het aantrekken van nieuwe medewerkers. Een bedrijf dat hun werknemers via Twitch zoekt heeft bij veel gamers al een streepje voor!’


De ‘Mathia zoekt Developers!’ campagne werd ontwikkeld door 2Basics Marketing & Sports.


Bureaus

Media

Economisch