Influencers ingezet voor easyJet Kingsday Hunt

01-05-2018 (15:00) - Marketing

Tijdens Koningsdag organiseerde easyJet de Kingsday Hunt. Een speciale zoektocht tussen drie teams, geleid door influencers Sophie Milzink, Thomas van Grinsven en Iris Enthoven. Het team dat de meeste bestemmingen vond op de vrijmarkt van Den Haag, won de Kingsday Hunt. FCB Amsterdam was verantwoordelijk.  


Stephanie Doggen, Marketing Campaign manager easyJet: "Als meest oranje vliegmaatschappij van Nederland kunnen we natuurlijk niet om Koningsdag heen. Het is de dag waarop we als land een gigantisch oranjefeest vieren en voor ons is er geen beter moment te bedenken om hier aan bij te dragen. Met deze actie omhelzen we de vrijmarkt die zo typerend is voor Koningsdag en Nederlanders, en hopen we de feestvreugde groter te maken door iedereen kans te laten maken op een jaar reizen met easyJet." 

 

lekker social

Om te winnen, moesten de drie team captains steun zoeken bij hun volgers op Instagram, Facebook en YouTube. Zij riepen hun achterban op om hun steun te laten uitspreken door te reageren op social posts met #teamrood, #teamwit of #teamblauw. De team captain die de Kingsday Hunt won, mocht uiteindelijk een van de supporters blij maken met een jaar lang gratis reizen met easyJet. 


EasyJet viert dit jaar dat het al 20 jaar vanaf Schiphol Nederlanders naar meer dan 40 Europese bestemmingen brengt.
 

 


 

EasyJet - Kingsday Hunt from FCB Amsterdam on Vimeo.


Bureaus

Media

Economisch