Jägermeister introduceert ‘Jägermeister Summer Jobs’

12-07-2017 (09:50) - Marketing

Jägermeister geeft zomers vervolg aan de ‘It’s a matter of taste’ campagne en nodigt consumenten uit om te solliciteren op de meest unieke zomerbanen die een kwestie van smaak zijn.


De zomervakantie is dé tijd waarin jongeren op zoek zijn naar een onvergetelijke tijd. Ze willen naar de meest bijzondere plekken, interessante mensen ontmoeten en avonturen meemaken waar nog lang over wordt nagepraat. Helaas is er vaak één element dat deze zomerse avonturiers-drift in de weg zit: een lege portemonnee. Jägermeister biedt uitkomst en presenteert, in samenwerking met uitzendbureau YoungCapital, de ‘Jägermeister Summer Jobs’.


een dag meedraaien

Een dag meedraaien in de tattoo-studio van Morrison Schiffmacher? De nieuwe clip van Rapper Bokoesam regisseren? De nieuwe lifestyle-fotograaf van FHM worden? Dit zijn slechts een paar voorbeelden van de mogelijkheden die Jägermeister deze zomer biedt. Ook andere professionals als JayJay Boske en de heren van Detroit Swindle bieden de meest fantastische zomerbanen aan.


jagermeister.nl/summerjobs


Bureaus

Media

Economisch