Jumbo en Woezel & Pip lanceren nieuwe productlijn

21-02-2017 (15:17) - Marketing

Jumbo Supermarkten en Woezel & Pip lanceren een nieuwe productlijn met verantwoorde producten voor kinderen. Hiermee willen zij ouders en kinderen inspireren met een bewuster alternatief in voeding en een positief verschil maken in het eetgedrag van gezinnen.
 

Graanproducten uit de 'goudgele graanvelden', zuivelproducten uit de 'groene weide', water uit de bron van de 'kale rots', groente uit 'Molletjes moestuin' en fruit uit de 'vrolijke fruitgaard'. Lekkere en verantwoorde producten zoals volkoren pasta, appeltjes, peertjes, 30+ smeerkaas, flesjes bronwater, snoeptomaatjes, snackkomkommertjes en gesneden verse groenten. De in totaal circa 25 producten uit de nieuwe lijn zijn allemaal afkomstig uit de Tovertuin, de tuin waar Woezel & Pip hun spannende avonturen beleven. De eerste producten die vanaf eind februari exclusief bij alle Jumbo winkels verkrijgbaar zijn, zijn vrolijke boomgaard appeltjes, vrolijke boomgaard peertjes, 30+ kaaskoppen en 30+ naturel smeerkaas. De komende weken zullen Jumbo klanten steeds meer producten uit Woezel & Pips Tovertuin in de winkels ontdekken. 
De producten zijn ontwikkeld volgens de criteria van de Reclame Code Commissie voor producten gericht op kinderen. 


positieve inspiratiebron

Dinand Woesthoff
, CEO Dromenjager, het mediabedrijf achter het populaire kindermerk Woezel & Pip: 'Woezel & Pips Tovertuin is de ideale plek als positieve inspiratiebron voor jonge kinderen en gezinnen, waar alle aspecten van het leven samenkomen. Met trots kondigen we deze langdurige samenwerking met Jumbo aan. Samen spelen en bewegen, bewust eten en drinken. Samen geluk delen. Dat is genieten in de wereld van Woezel & Pip. Zonder zorgen ontdekken, ervaren en proeven.' 


Bureaus

Media

Economisch