KPN en KNVB verlengen opnieuw partnership

05-08-2021 (15:15) - Marketing

KNVB en KPN hebben de jarenlange samenwerking opnieuw verlengd. "KPN is een gewaardeerde partner en heeft de afgelopen jaren het voetbal verder vooruit geholpen", aldus Jean Paul Decossaux, directeur commercie van de KNVB.
 
"Ik denk dan aan het verbinden van voetballers en fans en zeker ook aan innovatie zoals de connectiviteit van de VAR-ruimte op de KNVB campus in Zeist. Daarnaast maakt het management van onze nationale teams meer en meer gebruik van de KPN Data Services Hub die hen van relevante informatie over de prestaties van de spelers voorziet. Mede vanwege dit soort innovaties vind ik het prachtig dat we ook de komende jaren blijven samenwerken, zowel in de top- als breedtesport." zegt Jean Paul Decossaux.

Vanuit de samenwerking met de KNVB laat KPN zijn klanten op verschillende manieren de sport ontdekken: met gratis wedstrijdkaarten, 'Trainen als Oranje'-voetbalclinics op de KNVB Campus en verschillende winacties. Op de 'Oranjepleinen', de plekken waar supporters samenkomen voor wedstrijden, organiseert KPN diverse sportieve activiteiten.

Bureaus

Media

Economisch