Lokale betrokkenheid op vier wielen bij AH

07-12-2018 (10:27) - Marketing

Mensen in de buurt met elkaar verbinden; een doel waarvoor AH Valkeniersplein in Breda zich regelmatig inspant. Het meest recente initiatief is hierop geen uitzondering. Supermarktmanager André Boersma sloeg de handen ineen met brand- en shopperactivatiebureau Young Perfect, Auto Indumij Renault, Bertolli en Emmi (van de kaas) voor een belevenis op vier wielen.

 
Tijdens de feestdagen maken klanten bij AH Valkeniersplein kans om een jaar lang gratis auto te rijden in een Renault Twingo. De actie wordt groots aangekondigd via reclamemateriaal in de winkel en een levensgrote raamsticker van de te winnen auto aan zowel binnen- als buitenkant van de winkel. De catchphrase ‘even kijken of het past’ neemt ook online een vlucht in de aankondigingsvideo op het eigen Facebookkanaal van AH Valkeniersplein. De te winnen auto is gedurende de actieperiode namelijk ook te bewonderen in de winkel zelf. 

Bureaus

Media

Economisch