Marketing en meer op studentenevent 24Academy

19-09-2017 (11:46) - Marketing

24academy is het speciaal voor studenten ingerichte deel van het 24festival waarvan ook de Effie Awards deel uitmaken. Tijdens 24academy op 31 oktober gaan studenten op zoek naar The Next Big Thing.
 

nieuwste ontwikkelingen

Het congres voor studenten is een initiatief van RA*W academy en VEA. Zij stellen 380 studenten met ambitie in marketing, communicatie en media in staat om de laatste trends en de nieuwste ontwikkelingen binnen de creatieve industrie te ontdekken. Variërend van blockchain technologie tot future innovation labs en van neuromarketing tot VR & AR. 
 

programma

Bij de totstandkoming van het programma hebben RA*W en VEA inspiratie en persoonlijke ontwikkeling centraal gesteld. Er zijn twaalf sessies waar de studenten aan deel kunnen nemen. Zo geven Diederik Veelo (Head of Innovation) en Vincent Lammers (Head of Design & Animation) een kijkje in de keuken van het Innovation Lab van Ambassadors. Xurux laat zien welke mogelijkheden blockchain technologie biedt in relatie tot advertising en Andries van der Leij (Head of Research & Development - Neurensics) leert hoe processen in onze hersenen kunnen helpen om consumentengedrag te begrijpen en marketingstrategieën te verbeteren. Het volledige programma is terug te vinden op de website en kaarten zijn hier te koop.
 

Bureaus

Media

Economisch