Markteffect en kenniscentrum ISMI bundelen krachten

29-04-2021 (12:18) - Marketing

Als expert in de FMCG en Food Research branche bindt onderzoeksbureau Markteffect zich aan een platform als ISMI. ISMI, het grootste business-to-shopper platform, houdt zich bezig met continue ontwikkeling en professionalisering van het vakgebied- en deelgebieden voor alle relevante sectoren.
 
Markteffect zal alle komende onderzoeken voor ISMI uit gaan voeren. Samen zal er gekeken worden naar hoe het partnership ook een toevoeging zal zijn voor de leden. Zo zullen er ook insights, kennis en specifieke onderzoeken met de leden van ISMI gedeeld worden en zullen er gezamenlijke events georganiseerd worden.
 

Retailers helpen

Michael Petit, Client Consultant FMCG bij Markteffect, is erg blij met de samenwerking met ISMI: "Het partnership met ISMI is voor ons een belangrijke stap in de verdere innovatie en groei in de FMCG markt. De afgelopen jaren is ons portfolio in deze markt razendsnel gegroeid en merken we dat we zowel merken, fabrikanten als retailers echt verder kunnen helpen. Samen met ISMI gaan we nieuwe producten ontwikkelen, diverse (thematische) onderzoeken uitvoeren en events organiseren. We merken dat er veel behoefte is aan inzichten en daar dragen we graag een steentje aan bij."

Bureaus

Media

Economisch