McDonald's zoekt 15000 nieuwe mensen via eigen personeel

29-03-2018 (13:24) - Marketing

Vorige week startte de 'Crew zoekt Crew' campagne waarin werknemers van de hamburgerketen leeftijdsgenoten aansporen om ook te komen werken. De zestien video’s uit alle delen van het land worden regionaal ingezet op Snapchat, Facebook en Instagram. Ook op posters in de restaurants en in social media posts komen ze met lokale selfies terug als het gezicht van de campagne.


Marjolein Reijs, Director Human Resources bij McDonald's: “Wij zijn trots op onze Crew en weten hoe enthousiast onze medewerkers zijn over werken bij McDonald’s. Daarom laten we hen zelf vertellen waarom ze graag bij McDonald’s werken en wie ze als collega willen. Zo hopen we 15.000 nieuwe Crewleden te vinden. McDonald’s groeit snel. Wij bieden onze Crew waardevolle kennis en ervaring waar ze de rest van hun loopbaan iets aan hebben, zoals werken in een team, werken onder druk, omgaan met klanten, en de mogelijkheid om te leren en managementtrainingen te volgen.” 

 

favoriete bijbaan

Deze week werd ook bekend dat McDonald’s in de top-10 van de lijst Meest Favoriete Werkgevers onder bijbaners staat. Dit blijkt uit de meest recente resultaten van het Arbeidsmarkt GedragsOnderzoek (AGO) onder 2.948 scholieren/studenten die hebben aangegeven een bijbaan naast hun opleiding/studie te hebben, of te willen.



Recent won TBWA\NEBOKO de pitch voor de arbeidsmarktcampagne van McDonald's. De Crew zoekt Crew-campagne loopt tot eind van het jaar.


 


Bureaus

Media

Economisch