Millford en Nutrition & Santé introduceren WeCare

19-07-2021 (12:34) - Marketing

Brand Identity Bureau Millford en Nutrition & Santé introduceren WeCare; nieuwkomer in gewichtsbeheersing met een breed assortiment in maaltijden, maaltijdcomponenten en tussendoortjes.
 
Millford ontwikkelden de merkpositionering, visuele identiteit, het packaging design en de marketingcommunicatiecampagne. Vanaf week -29 is WeCare met de lower carb range te vinden in de Nederlandse supermarkten en drogisterijen.
 
Sanne van Kuijk, strategy director bij Millford: ‘Een gezonde lifestyle hoeft het ‘levensgenieten’ niet in de weg te staan. Met een beetje extra hulp van WeCare wordt die gezonde lifestyle niet alleen makkelijker, maar ook lekkerder en leuker. Want laten we eerlijk zijn, goed bezig zijn én blijven kan behoorlijk moeilijk zijn. Dat gevoel, het begrip hebben voor de uitdaging waar consumenten mee te maken hebben, wilden we overal terug laten komen. De energie, maar ook de positiviteit, moest ervan afspatten. We kozen voor een levendig en kleurrijk design. Enthousiasmerend en optimistisch. Iets waar je een fijn gevoel bij krijg. Als motiverende coach wil WeCare de stok achter de deur zijn, het schouderklopje, het extra duwtje. Dat wat je nodig hebt om die gezonde lifestyle vol te houden.’
 
Jean-Baptiste Cariteau, Category Marketing Manager Active & Advanced Nutrition bij Nutrition & Santé: ‘Wij geloven niet in een one size fits all, maar in een tailor made aanbod. Dat is voor de een lower carb tussendoortje en voor de ander een maaltijd of shake. Omdat we zo’n breed assortiment voeren, kun je kiezen wat bij je past.’
 
WeCare gaat over genoeg bewegen en gezond en gevarieerd eten. Waarbij eerst de focus op snel kilo’s kwijtraken lag, zien we een verschuiving naar het promoten van een ‘gezonde lifestyle’. Want een gezonde levensstijl is geen dieet, maar een manier van leven. Iets waar het nieuwe merk WeCare op inspringt. Het productassortiment van WeCare is te verdelen in drie categorieën: shakes, maaltijdcomponenten en tussendoortjes. Van ijskoffie, tot repen, muesli’s en zelfs pasta’s en wraps.

 


Bureaus

Media

Economisch