My Jewellery lanceert Chapter Home-collectie via TikTok

30-09-2020 (10:29) - Marketing

My Jewellery lanceert op 1 oktober via TikTok haar eerste homewear-collectie: een verzameling van trendy en comfy items die zowel binnen als buiten gedragen kunnen worden.
 
Een unieke actie, want de kleding is de eerste vier dagen alleen via het populaire videoplatform te bemachtigen. Eigenaresse Sharon Hilgers: “Omdat ons social bereik enorm is en onze belangrijkste doelgroep zich op die plek bevindt, wilden we iets bijzonders doen. Door onze nieuwste collectie de eerste dagen alleen via TikTok aan te bieden, geven we onze volgers iets extra’s én vergroten we onze follower base op het platform.”
 

Mulichannel organisatie

Met vijftien winkels, tientallen B2B-verkooppunten, een goedlopende website, 25.000 Facebook-volgers, 415.000 Instagram-fans en 40.000 TikTok-gebruikers heeft Sharon haar bedrijf in een paar jaar uitgebouwd tot een succesvolle multichannel organisatie.  “Toen iedereen thuiszat tijdens de lockdown, zijn we bijvoorbeeld comfy suits gaan promoten”, legt Sharon uit. “We weten dat er plotseling veranderingen kunnen optreden, daarom hebben we altijd een flexibel element zitten in onze samenwerking met leveranciers en producenten. Zo kunnen we last-minute inspelen op wat er gebeurt.”
 

Over My Jewellery

Dagelijks inspireert My Jewellery duizenden modeliefhebbers via verschillende kanalen. Het sieraden- en modemerk heeft een inspirerende merkbeleving, leuke prijzen en snel wisselende collecties die zorgen voor een trouwe fanbase. Sinds de eerste winkelopening in 2015 heeft My Jewellery al vijftien boutiques geopend in grote Nederlandse steden. Daarnaast heeft My Jewellery ruim 300 partner stores in voornamelijk de Benelux. My Jewellery is ook buiten de Benelux te vinden en breidt zichzelf steeds verder uit. Naast de inspirerende boutiques die als paddenstoelen de grond uit poppen vergeet het My Jewellery-team niet waar het allemaal begon, de succesvolle online webshop en het eerste kleine pandje in ‘s-Hertogenbosch.
 

Over Sharon

Sharon Hilgers, eigenaresse van My Jewellery, heeft binnen negen jaar tijd een team gecreëerd van ruim 300 jonge, creatieve en enthousiaste werknemers die zorgen dat My Jewellery groeit met de dag. My Jewellery is bijna niet te missen online en probeert nu ook offline zijn slag te slaan. 

Bureaus

Media

Economisch