Nieuwe merkcampagne Philips Lighting ‘Light Beyond Illumination’

30-09-2016 (17:01) - Marketing

Philips Lighting start op 3 oktober de nieuwe merkcampagne om Nederlanders te informeren over de vele mogelijkheden van LED-verlichting. Onderdeel van de campagne is de inzet van een 30 seconden durende TV-spot waarin een aantal nieuwe toepassingen van LED-verlichting te zien is.


Grenzen voor het gebruik van licht worden volgens Philips tegenwoordig in snel tempo verlegd en innovaties creëren nieuwe mogelijkheden. Op basis van wereldwijde trends en behoeften, ontwikkelt Philips Lighting verlichting die veiligheid bevordert, sfeer verhoogt en productiviteit vergroot, terwijl energie- en operationele kosten afnemen.


verlichting  aangesloten op internet en ‘intelligent’

Dankzij digitale mogelijkheden en LED-technologie ontwikkelt Philips Lighting lichtinnovaties die het leven leuker en makkelijker maken. LED-verlichting biedt ontelbaar veel mogelijkheden in combinatie met apps en andere toepassingen. Door verbinding met apps en slimme apparaten, zoals thermostaten en home systems, kunnen nieuwe toepassingen worden gecreëerd die bijdragen aan onder meer persoonlijke veiligheid, gebruiksgemak, comfort in huis en energiebesparing.


econmisch duurzaam

Binnen tien jaar, zullen twee van de drie mensen in stedelijke gebieden leven. Velen van hen in grote steden, wat betekent dat - meer dan ooit - deze steden functioneel en duurzaam moeten worden gemaakt. Verlichting is een essentieel onderdeel van de openbare ruimte; er zijn wereldwijd bijna meer dan 500 miljoen straatlantaarns geïnstalleerd. Echter, minder dan 1% hiervan is aangesloten op het internet of is intelligent. Met de opkomst van big data, het ‘Internet of Things’ en LED-verlichting verbonden met het internet, kunnen nog veel meer intelligente functionaliteiten in onze verlichting worden gebracht. Resultaat: licht dat meer kan dan alleen verlichten. Dit soort licht zal een belangrijke rol spelen om steden leefbaarder, leuker, veiliger, maar ook economisch duurzamer te maken.


vanaf maandag live

De TV-spot ‘Light Beyond Illumination’ is vanaf aanstaande maandag 3 oktober vanaf 06:30 uur te zien op verschillende TV-kanalen zoals: NPO1, RTL4, Eurosport, FOX, RTL7 en NET5. Darnaast wordt maandag begonnen met een campagne op de Social Media (onder meer Twitter, Facebook, LinkedIn) en gaat de website ‘Light Beyond Illumintion’ live.


Bureaus

Media

Economisch