No Fairytales versterkt merk met spinazietortilla

29-04-2021 (17:18) - Marketing

No Fairytales introduceert een sterke, vierde tortilla: de spinazie tortilla. Om het merk No Fairytales te versterken en een unieke positie te behouden, wilde Bernadette Kooijman (oprichtster No Fairytales) wederom een innovatie introduceren binnen het bestaande assortiment.
 Ze legt haar keuze voor spinazie glimlachend uit: "Hoe kunnen we beter ons merk versterken, dan met een spinazie tortilla? Daar word je toch immers sterk van." 
 

Tortilla

No Fairytales, bekend van haar vers gekoelde groentetortilla’s, is trots op het feit dat het sinds de introductie van de allereerste groentetortilla in 2016, een nieuwe productcategorie heeft gestart. Het feit dat grote spelers de formule kopiëren, zien zij als een groot compliment. Na de wortel, biet en paprika-chili tortilla’s, wordt het kleurrijke productassortiment dus aangevuld met een vierde tortilla. En natuurlijk bestaat deze ook uit 45% groenten. De sterke tortilla is vanaf deze week (26 april) verkrijgbaar bij Albert Heijn.

 


Bureaus

Media

Economisch