Philips TV terug op tv met commercial

21-10-2019 (11:29) - Marketing

TP Vision, de producent van Philips TV- en Audio-producten, maakt voor het eerst, sinds het in 2012 de licentie kreeg toegewezen, een tv-commercial voor Philips TV. De uiting toont de nieuwe Philips TV OLED+ 984 en is vanaf eind oktober drie weken primetime te zien in Nederland en Duitsland.
 
De nieuwe campagne sluit aan bij het doel van TP Vision om zich op het gebied van audio-, visuele en lifestyle-entertainment in de absolute top te scharen. De investering in marketing, onder leiding van Europese Chief Marketing Officer Martijn Smelt, onderstreept TP Vision’s duidelijke visie voor beide merken: het produceren van innovatieve technologieën en hoogwaardige producten die helpen de groei in zowel marktwaarde als winst voort te zetten en de koppositie binnen deze competitieve markten in te nemen.

Martijn Smelt, sinds 2017 Chief Marketing Officer Philips Audio & TV bij TP Vision, is trots het nieuwste Philips TV OLED+ model te kunnen tonen in een tv-commercial: “TP Vision heeft zich ten doel gesteld met Philips TV & Audio de leiding te nemen in deze competitieve markten. Om dit te bereiken, richten we ons op onovertroffen beeld- en geluidskwaliteit en het gebruik van hoogwaardige materialen. De Philips OLED+ 984 die in de commercial te zien is, is hiervoor het meest recente bewijs. Deze uitzonderlijke Philips TV tonen wij graag in onze nieuwe campagne en daarnaast zullen wij ook in de toekomst investeringen doen in marketingcommunicatie.”

Philips Audio

TP Vision ontving in 2018 de licentie voor alle Philips Audio-producten, waaronder koptelefoons en speakers. De introductie van de Philips tv-campagne valt samen met de lancering van de eerste Philips Audio-producten. De eerste audiocollectie is recent geïntroduceerd tijdens IFA 2019. TP Vision richt zich met Philips Audio op zowel ‘audiofielen’ als een lifestyle doelgroep. Meer producten volgen in 2020. 

Bureaus

Media

Economisch