PLUS geeft clubs en verenigingen steuntje in de rug

25-06-2021 (12:52) - Marketing

Na een jaar vol maatregelen en beperkingen organiseert supermarkt PLUS dit najaar een unieke spaaractie om het verenigingsleven in Nederland een steuntje in de rug te geven. Clubs en verenigingen kunnen zich hiervoor aanmelden bij hun lokale PLUS supermarkt.
 
Van zondag 5 september tot zaterdag 13 november 2021 kunnen klanten van PLUS sponsorpunten sparen voor de club of vereniging in hun buurt. Deze sponsorpunten zijn geld waard. De deelnemende clubs en verenigingen mogen het bedrag dat door klanten van PLUS bij elkaar gespaard is, naar eigen inzicht besteden. Bijvoorbeeld voor de aanschaf van materialen, onderhoud van het clubhuis of een ledenactiviteit. Clubs en verenigingen in Nederland die een steuntje in de rug kunnen gebruiken en mee willen doen met deze spaaractie kunnen zich aanmelden bij hun lokale PLUS supermarkt. Van voetbalclub tot fanfare en alles daartussen, iedere club of vereniging in Nederland mag meedoen. 

Peter van Mourik, directeur Marketing en Communicatie bij PLUS: “PLUS staat als supermarkt midden in de samenleving. Tijdens de lockdown voelde boodschappen doen soms als het enige uitje. Het Nederlandse verenigingsleven stond volledig stil. Geen voetbalwedstrijden op zaterdag, geen muziek of –danslessen en geen scouting. Omdat ook de kantines dicht bleven betekende dit voor clubs en verenigingen geen inkomsten. Nu de versoepelingen zijn aangekondigd pakt Nederland de draad weer op. PLUS wil met deze unieke spaaractie het lokale verenigingsleven een steuntje in de rug bieden. We hopen hiermee duizenden clubs en verenigingen weer goed op weg te helpen.”
 

Financieel gezond

PLUS is voor de zevende keer op rij uitgeroepen tot Meest Verantwoorde Supermarkt. Nu komt de supermarkt in actie voor het Nederlandse verenigingsleven. Het mooie van deze PLUS clubactie is dat de klant niet voor zichzelf spaart maar voor een ander. Het past goed bij de verbindende rol waar PLUS als supermarkt in de buurt voor zorgt 

Bureaus

Media

Economisch