PLUS introduceert eerste product: SuperSaus

05-07-2017 (11:10) - Marketing

Ouders grijpen vaak naar ketchup of mayonaise als hun kinderen geen groenten willen eten. Verre van gezond. Daarom heeft J. Walter Thompson Amsterdam samen met PLUS een nieuw product op de markt gebracht: SuperSaus.

Een undercover-groentesaus voor over je groenten, gemaakt van biet, wortel of pastinaak. Om ervoor te zorgen dat kinderen daar niet achter komen, zijn de flessen vermomd als superhelden in de kleuren van bekende snacksauzen. 

Bas Korsten, Creative Partner bij J. Walter Thompson Amsterdam: "We gaan graag verder dan traditionele reclame om echte oplossingen te ontwikkelen voor onze klanten. Eten speelt een belangrijke rol binnen de cultuur van ons bureau. En het is fantastisch dat we onze innovatieve manier van denken over voeding nu kunnen gebruiken om kinderen gezonder te laten eten. "

Velzen
Het product is vanaf deze week exclusief verkrijgbaar bij PLUS van Velzen in Lopik. Beoogd wordt SuperSaus daarna landelijk uit te rollen naar de schappen van elk PLUS-filiaal.

 
credits
Creative partner: Bas Korsten
Executive creative director: Marcel Hartog
Creative: Gabriela Nouws, Leon Ragetlie
Food creative: Robbie Postma
Copywriter: Marcel Hartog, Leon Ragetlie
Art director: Güney Soykan, Gabriela Nouws
Designer: Ronald Mica, Robert Harrisson, Madelon Brakenhoff, Leo Scholtes
Connection strategist: Angelique Schreuders
Editor: Tim Arnold
Agency producer: Martijn Pots, Marloes van den Berg, Mariska Fransen, Charlene Thomas
Print producer: Chariva Geurts
Business director: Budi Gonzales de Chaves
Director: Harro van Schoonhoven
DOP: Jelle Mulder
Producer: Thomas Rohde
Production company: Pink Rabbit
Sound: Robin Schlösser
PR: Jessica Hartley, Julie van Lanschot
Client: Bas Snetselaar, Rob Claassens
 
 
 


Bureaus

Media

Economisch