Pon opent pop-up experience store

23-06-2016 (18:26) - Marketing

Op 23 juni opent Pon een pop-up experience store van circa 80 m2 in Utrecht schuin tegenover de Bijenkorf. Pon wil het winkelend publiek op een vernieuwende en interactieve manier in aanraking laten komen met haar verschillende merken. De Planeet is sinds 2012 in bezit van Syntrus Achmea Real Estate & Finance, waarbij Ivy Group de herontwikkeling van het gebouw in handen heeft.

 
De Pon pop-up store zal bezoekers een belevingsgevoel van lifestyle geven met de diverse merken, zoals de Audi Q2, Seat Ateca, Volkswagen, de nieuwe E-bike van Gazelle en de nieuwe tijdritfiets van Cervélo. Elke maand staat een ander merk of thema in de spotlight. Deze week start automerk ŠKODA samen met fietsenmerk Cervélo met diverse activiteiten omtrent de ‘Tour de France’.
 
In de Pon pop-up store kan de bezoeker de producten op een unieke manier ervaren en wordt er een beperkte selectie merchandise verkocht. Uiteraard is hier ook alle merk- en productinformatie te verkrijgen. Om de merkbeleving compleet te maken, wordt er via projecties op de muren een interactieve omgeving gecreëerd. De Pon pop-up store is vanaf 23 juni minimaal 6 maanden geopend op de Lange Viestraat 2G in Utrecht.
 
 

Bureaus

Media

Economisch