Rebelle met eerste spot op tv

22-12-2017 (13:00) - Marketing

Rebelle, De online marktplaats voor tweedehandse designer fashion, lanceert haar eerste Nederlandse tv spot. De commercials - van 10- en 15- seconden zullen onder meer worden uitgezonden op Net5, SBS6, SBS9, MTV, TLC, National Geographic, 24Kitchen, Comedy Central en  BBC First.


naar een hoger plan

"Nederland is een interessante markt waarin we ons merk graag naar een hoger plan willen trekken. We denken dat wij onze boodschap onder de doelgroep (vrouwen van 25 tot 49 jaar) kunnen verspreiden via zowel commercials als video-billboards”, vertelt Cécile Wickmann, Rebelle’s CEO en Managing Director bij StyleRemains GmbH. "We hebben bewust gekozen voor modellen met een bijzondere uitstraling, ze nemen zichzelf niet al te serieus."


full-service

 Op www.rebelle.com vinden klanten mode en accessoires van meer dan 600 luxe merken. Anderzijds kunnen klanten gemakkelijk tweedehands designer items verkopen via de website. Een team van in-huis experts controleert ieder item op authenticiteit én kwaliteit en garanderen kopers daarmee een veilige winkelervaring. Rebelle biedt ook full-service diensten en neemt dan indien gewenst het gehele verkoopproces over: van het creëren van een professionele productomschrijving- tot de fotografie van producten, de verpakking en de verzending. 


nieuwe investeriing voor internationale groei

De tv campagne wordt onderbouwd door verschillende online advertenties en social media activiteiten. Het maakt deel uit van een nieuwe wereldwijde marketingstrategie: Rebelle haalde onlangs een nieuwe investering van enkele miljoenen binnen voor verdere ontwikkeling en ondersteuning op het gebied van internationale groei. 
 

credits

Filmproductie: Media Devision GmbH
Director: Nicolas Moldenhauer 
Camera: Trinity Agency/Jacob Suess
Geluid: Grove Studio Branding GmbH  
 

Rebelle - Netherlands 15sek TV from Nikolas Moldenhauer on Vimeo.


Bureaus

Media

Economisch