Sanoma maakt GENIETEN voor supermarkt PLUS

01-03-2018 (15:18) - Marketing

Sanoma maakt voor PLUS het magazine GENIETEN waarbij redactionele relevantie het vertrekpunt is, naast tips en recepten.

GENIETEN komt zes keer per jaar uit in een oplage van 2,1 miljoen exemplaren en wordt huis-aan-huisverspreid. Behalve recepten bevat het verhalen verhalen over goed eten en waarom dat belangrijk is. Het geeft kijkjes in de keuken van bekende en onbekende Nederlanders. Daarnaast brengt het blad achtergrondverhalen. Bijvoorbeeld over waar onze Fairtrade cacao vandaan hoe belangrijk het is om langzaam te eten. 


Cecile van den Heuvel
, marketingcommunicatie manager bij PLUS: “Met het nieuwe magazine willen we onze klanten elke keer weer een klein cadeautje geven. Een moment voor jezelf om op de bank te genieten. Redactionele en inspirerende content staat centraal. Alles met als doel om de klant te inspireren van elke dag iets bijzonders te maken.” 


Joyce Nieuwenhuijs
, Brand Director bij Sanoma, de maker van GENIETEN: "Wij zijn trots om PLUS als vooruitstrevende supermarkt te helpen bij het verdiepen en uitdragen van hun visie op goed eten. Onze kracht is het bieden van relevante content, waarmee we de lezer raken. Dat PLUS voor redactionele relevantie als vertrekpunt kiest, getuigt van lef. Zo creëren we impact, en brengen we de consument in beweging.”

 
het begint met een goed ontbijt

Het eerste nummer heet ‘ klaar voor de start?’ en staat  in het teken van ontbijten. Zo vertelt 24Kitchen-chef Miljuschka Witzenhausen hoe ze als alleenstaande moeder haar kinderen een goede start van de dag geeft en worden er tips gegeven hoe je elke dag anders kan ontbijten.

 


Bureaus

Media

Economisch