Spiralz: vierde promotie DEEN Supermarkten

25-05-2016 (16:44) - Marketing

Na 'Space twisties' heeft DEEN Supermarkten zijn vierde collectibles promotie met de Boost Group gelanceerd. Spiralz is een indivueel ontwikkeld verzamelconcept, gebaseerd op het spirograafspel voor kinderen. Het bestaat uit 30 unieke Spiralz en drie jokers. In de komende vijf weken ontvangen DEEN klanten voor elke bestede 15 EUR een foliepak met één van de 30 Spiralz.
 
 
Op speciale dagen zullen er aan de klanten gratis drie jokers worden uitgedeeld. Met deze promotie richt DEEN zich op een educatief concept: kinderen te leren hoe ze dit eeuwenoude instrument kunnen gebruiken en hun eigen verschillende ontwerpen en figuren kunnen creëren. Hiervoor werd er een speciaal ‘Spiralz album’ ontwikkeld waarin kinderen kunnen oefenen om met de Spiralz tekeningen te maken.
 
Geertje Meijer, Marketing Manager van DEEN Supermarkten, licht toe: 'Knutselen en creatieve spelletjes worden tegenwoordig steeds populairder en het Spiralz spel sluit perfect op deze trends aan. Op een heel eenvoudige manier kunnen kinderen hun eigen, schitterend gekleurde kunstwerkjes creëren. Via zijn Shopper Marketing divisie is de Boost Group tevens in staat het totale pakket voor collectibles promoties te leveren, waaronder alle POS materialen en de optimale plaatsing daarvan.'
 
 

Bureaus

Media

Economisch