Style de Vie brengt inspiratie via Marvia

28-07-2021 (14:00) - Marketing

Style de Vie, de groothandel in keukengerei, heeft in het lokale marketing automation platform Marvia een partner gevonden om resellers inspiratie te bieden. Bovendien speelt Style de Vie met deze samenwerking alvast in op de groeiambities en de uitbreiding van de marketingactiviteiten.
 
Style de Vie is acht jaar geleden gestart met de ontwikkeling van een brede collectie van eigen producten onder verschillende merken. De collectie bestaat uit de merken Laguiole Style de Vie, Forged, Style de Vie, One Message Spoon en T-Bottle. Het bedrijf levert producten aan de tussenhandel zoals kook- en cadeauwinkels en biedt via hen mensen die van koken houden betaalbare luxe.
 
Kevin Vollebregt, marketing manager bij Style de Vie: “Wij willen inspiratie creëren als ondersteuning voor onze producten en besteden daarom veel aandacht en tijd aan de fotografie hiervan. Zo laten wij zien wat wij in huis hebben. Meerdere malen per jaar organiseren wij daarom nieuwe foto- en videoshoots. We zijn op zoek gegaan naar een tool die ons overzicht en structuur geeft in de grote hoeveelheid materiaal maar die ons ook in staat stelt dit materiaal op een eenvoudige manier te delen met onze klanten en resellers zodat zij makkelijk aan de slag kunnen met onze merken en producten.“
 

Bureaus

Media

Economisch