Superunie herintroduceert Sense

21-04-2021 (10:20) - Marketing

Met de campagne ‘dat maakt Sense’ herintroduceert Superunie het merk Sense. Hiermee brengt de inkooporganisatie een oud en bekend merk weer tot leven. Het campagnethema, campagnevisuals, webdesign, advertenties, social uitingen en POS-materiaal werden ontwikkeld door het Bredase full service bureau Fightclub, dat al 21 jaar voor Superunie werkt.
 
Sense is een sterk merk en geniet nog steeds een goede bekendheid, blijkt uit onderzoek van Superunie. Het is daarmee een mooie aanvulling op het merkenportfolio. Chrischa Ligtenberg, marketing director Superunie: “We zijn trots dat we Sense aan ons assortiment merken kunnen toevoegen”. Met Sense willen we het de consument makkelijk maken iedere dag plantaardig en gezond te eten en stimuleren om een duurzamere keuze te maken. Het product is volledig plantaardig en we hebben de bewuste keuze voor palmolievrij gemaakt."
 
Bram Verbogt, verantwoordelijk voor het accountmanagement op Superunie binnen Fightclub: “Het was indrukwekkend om te zien wat een enorme geholpen merkbekendheid Sense nog had na jaren afwezigheid. Een sterk merk nog sterker maken dus, dat vinden we leuk bij Fightclub.” 

Bureaus

Media

Economisch