Surfen in huiselijke kring

11-07-2017 (09:15) - Marketing

Voor surfers zijn er in Nederland weinig goede plekken om golven te pakken. Nederlands Board- en surfmerk Protest gelooft niet dat dit een belemmering hoeft te zijn om je voor te bereiden op het surf-seizoen. Het merk lanceert daarom zijn zomercampagne waarin te zien is hoe je in en om het huis je surfkicks kunt halen. 


meer naar buiten gaan

Natwerk is ook dit keer verantwoordelijk voor het creatieve werk van de campagne die voort borduurt op de succesvolle campagne ‘Prepare To Get There’ die vorig jaar met Natwerk werd gestart. Hiermee inspireert Protest de Nederlandse doelgroep om meer naar buiten te gaan voor buitensporten, ongeacht de omstandigheden. 
 

drie video's
De nieuwe campagne bestaat uit een drietal nieuwe video’s die door Natwerk in eigen huis werden geproduceerd. In de films laten Protest riders zien hoe ze zich in en om het huis voorbereiden op het surfseizoen. “Niet iedereen kan altijd even makkelijk naar het strand. Wij wilden laten zien dat je met een surfboard en wat creativiteit al een heel eind kunt komen.” vertelt Frank de Ruwe, creatief directeur Natwerk. “Daar draait het om bij Prepare to get there.”
 

Nederlands merk
“Protest is een Nederlands boardmerk. Maar Nederland biedt niet de beste mogelijkheden om te boarden. Daarin zit onze kracht en onze missie: boarden draait om plezier, en niet om de perfecte omstandigheden. Wij geloven dat je die zelf creëert. ‘Prepare to get there' sluit daar perfect op aan.” Aldus Anjet Wesselink, Head of Marketing bij Protest. 
 

De drie nieuwe films worden online verspreid en ingekocht.

 

Protest - Surfgarden from Natwerk on Vimeo.

Protest - Ballsurf from Natwerk on Vimeo.

Protest - Roofslide from Natwerk on Vimeo.


Bureaus

Media

Economisch