Talpa Network lanceert Talpa Check-in voor merksynergie

22-09-2020 (14:08) - Marketing

Talpa Network introduceert de Talpa Check-in. Een digitaal ‘ideeënluik’ waar reclamemakers, marketeers en mediastrategen hun idee kunnen ‘ingooien’. Deze ideeën worden binnen het mediabedrijf gecheckt. Vervolgens wordt binnen 72-uur teruggekoppeld hoe het idee het beste past bij het gewenste mediamerk, de behoefte van de kijker, lezer, luisteraar, volger en natuurlijk de doelgroep van de adverteerder.
 
De ‘Talpa Check-in’ is volgens Talpa Media Solutions een snel en simpel proces om in een vroeg stadium te checken of er merksynergie is. Allard Ruyl, CEO van het mediabedrijf over de nieuwe service: ‘We merken dat veel ideeën voor mediapartnerships goed zijn uitgedacht vanuit de merkvisie van de adverteerder, maar nog niet zo één-twee-drie passen bij het programma, de titel of de influencer waarmee de adverteerder wil samenwerken. Of een marketeer heeft een ruw idee, waarvan ze nog niet weten welk mediamerk daar het beste op aansluit. Een inhoudelijke check met merken als 538 of LINDA. kan voelen als een barrière, zeker als een concept nog niet helemaal rond is. En die barrière willen wij wegnemen met de Talpa Check-in.’
 
De Talpa Check-in is vanaf nu beschikbaar via check-in@talpanetwork.com en via de Client Leads van Talpa Media Solutions.

Bureaus

Media

Economisch