Terug naar de jaren tachtig met PUMA en SEGA

22-03-2018 (16:35) - Marketing

Internationaal sportmerk PUMA en spelletjesfabrikant SEGA gaan samenwerken. De combinatie moet het beste van twee werelden samenbrengen door het Sega-icoon (de egel) en de allerlaatste Puma sneaker (RS-0) te presenteren in één product.


De jaren tachtig zijn weer helemaal terug en merken als PUMA en SEGA profiteren daarvan. Deze lente lanceert PUMA de nieuwe RS-0 sneaker, die geinspireerd is op hun klassieke schoen uit de jaren tachtig. Voor die lancering werkt PUMA samen met andere merken die dezelfde merkwaarden uitstralen. Voor SEGA is het onderdeel van hun strategie om de portfolio van producten uit te breiden met kwalitatief hoogstaande merken. 


Jason Rice
, Director of Brand Licensing, SEGA Europe: “This latest partnership with PUMA affords us the opportunity to move the Sonic franchise into the realm of highly exclusive sport lifestyle footwear and expose the brand to all new audiences.” 


Adam Petrick
, Director for Brand & Marketing at PUMA: “We’re excited to be able to partner with such a fun and innovative brand with a longstanding history in popular culture. We are one with SEGA in always pushing the boundaries forward and are very proud of the fantastic result of this collaboration."

 


Bureaus

Media

Economisch