The Ocean Cleanup en Dopper met elkaar in zee voor schone oceanen

12-05-2017 (17:05) - Marketing

Het is de ochtend na de avond dat Boyan Slat en zijn team een revolutionaire doorbraak in hun Ocean Cleanup aankondigden: dankzij een nieuwe technologie kunnen zij binnen 5 jaar 50% van de plastic soep in de Grote Oceaan opruimen. Om dit moment te vieren, lanceren Dopper en The Ocean Cleanup een limited edition Dopper.

vieren
Deze zogenoemde Clear Oceans Edition markeert het begin van een logische samenwerking tussen deze geestverwanten, die beiden streven naar schone oceanen.
 
Clear Oceans edition
Dopper en The Ocean Cleanup werken al jarenlang afzonderlijk van elkaar aan hetzelfde doel: schone oceanen. De vernieuwde technologie die The Ocean Cleanup donerdagavond wereldkundig maakte, zien de geestverwanten als aanleiding om de krachten te bundelen. Dit doen ze met een Clear Oceans Edition Dopper; een Dopper die rondom bedrukt is met de nieuwe focusgebieden van de opruimoperatie. The Ocean Cleanup is blij met de manier waarop Dopper zijn missie verspreidt door middel van hun product. Vooral de meest recente Ocean Collection trok de aandacht.

impact vergroten
Boyan Slat, Founder en CEO van The Ocean Cleanup: “We staan achter de missie van Dopper om mensen te inspireren tot gedragsverandering in hun omgang met plastic. Met flesdopjes als één van de meest aangetroffen afvalsoort in de oceanen is het reduceren van wegwerpflesjes een belangrijke doelstelling’’.
Merijn Everaarts, Founder en CEO van Dopper: ''Door samen te werken, problemen te adresseren en oplossingen hiervoor te bieden, creëren we meer bewustzijn en mobiliseren we meer mensen. Dat vergroot onze impact’’. 

Bureaus

Media

Economisch