Thuis genieten van La Place dankzij Jumbo

27-03-2018 (10:25) - Marketing

Veel producten die al bij La Place te koop waren, gaan nu ook verkocht worden bij Jumbo. Op deze manier kan de consument de producten die ze van La Place kennen, onderdeel maken van de dagelijkse boodschappen bij Jumbo. Door de samenwerking wordt de kennis over voeding versterkt en hebben de koks van La Place wekelijks contact met product- en conceptontwikkelaars.

Colette Cloosterman-van Eerd, CCO van Jumbo: “La Place is een sterk merk met kwalitatief hoogstaande producten en gerechten, bereid met de beste natuurlijke en dagverse ingrediënten. Ook bij Jumbo staat gezond en lekker eten centraal. Logisch dus om het beste van de twee werelden met elkaar te verbinden. Dankzij de uitbreiding van het assortiment kunnen klanten voortaan ook thuis genieten van het beste van La Place.” 

 

worstenbroodje

Eerder werkten Jumbo en La Place al samen in de Jumbo Foodmarkten, Jumbo City’s en met verschillende La Place producten in het Jumbo assortiment, zoals de La Place seizoenschocolade en het enige echte La Place worstenbroodje. La Place is geïntegreerd in de Jumbo familie, met een sterke focus op nationale en internationale uitbreiding. Ook zetten de merken in op de verdere ontwikkeling van de formules. De synergie tussen La Place en Jumbo is al zichtbaar in het nieuwe concept voor binnenstedelijke gemakswinkels waarin een combinatie wordt gemaakt van Jumbo en La Place. 
 


 


Bureaus

Media

Economisch