Tikkie lanceert een centrale plek in de app voor cashback-acties

22-01-2021 (13:02) - Marketing

Tikkie heeft voortaan een vaste plek in de app voor cashback-acties. Op deze plek kunnen merken speciale kortingsacties onder de aandacht brengen van de 6 miljoen gebruikers van Tikkie. De vol geautomatiseerde cashback-acties voor bedrijven variëren van ‘probeer gratis’ acties tot een vaste korting op producten. Na aankoop van het product in de supermarkt, scannen mensen hun kassabon en krijgen ze binnen 5 seconden de korting teruggestort. Ze krijgen dus een ‘Tikkie Terug’.
 
Met Tikkie Terug brengt Tikkie de bekende geldterugacties naar het niveau dat wordt verwacht in 2021: volledig digitaal, snel en vertrouwd. De nieuwe dienst werd vorig jaar uitgebreid getest. Coca-Cola was de eerste partij die met campagnes voor onder meer Fuze Tea en Coca-Cola Energy Tikkie Terug inzette, gevolgd door Nestlé, Arla, FrieslandCampina, Bolletje en HEMA met Tikkie’s verjaardagstompouce.
 

Tienduizenden cashbacks

Sinds de start hebben al tienduizenden consumenten via Tikkie hun geld teruggekregen. “Sinds de lancering van Tikkie Terug een half jaar geleden, hebben we veel succesvolle acties met grote A-merken gedaan. We merkten dat het toegevoegde waarde heeft om proactief de cashback-actie in de Tikkie app te tonen. Dit deden we samen met HEMA en Bolletje en we kregen hier veel enthousiaste reacties op. Ook kregen we van gebruikers steeds vaker de vraag waar ze lopende cashback-acties konden vinden. Daarom hebben we nu een vaste plek in de app gecreëerd”, vertelt Moreno Kensmil, hoofd Marketing van Tikkie.
 

Bureaus

Media

Economisch