Uitzendbureau Timing lanceert nieuwe merkidentiteit en -film

19-01-2021 (13:07) - Marketing

Timing lanceert een nieuwe merkidentiteit en -film. Uitzendbureau Timing vertegenwoordigt een enorme groep hardwerkende mensen. Het is de daadkracht en no-nonsense werkmentaliteit van deze mensen die Timing inspireerde om een nieuwe ongecompliceerde en krachtige merkidentiteit neer tezetten. De merkidentiteit is door Timing zelf ontwikkeld en is een evolutie van haar sterkste huisstijlelementen uit het verleden. De merkfilm is gemaakt door Eyeforce.
 
Paul Haarhuis, CCO bij Timing: “Het is meer dan alleen een verandering van uiterlijk, het is iets wat we altijd al zo hebben gevoeld en wat bij ons past. Timing maakt zich hard voor uitvoerend werk en vertegenwoordigt daarmee een enorme groep hardwerkende mensen. Daarom is gekozen voor een krachtig, betrouwbaar, no-nonsense logo dat daarbij past.”
 

Ode aan de mens achter de flexkracht

Timing laat in haar nieuwe merkfilm zien hoe trots zij is op de flexkrachten die iedere dag opstaan om hard te werken, die genieten van het leven en het soms ook moeilijk hebben. Het zijn de mensen die de samenleving juist nu hard nodig heeft. “De flexkracht moet zich in de film herkennen, en het moet daarom ‘echt’ aanvoelen. Geen opsmuk. Daarom spelen onze eigen flexkrachten de hoofdrol in de merkfilm”, aldus Paul Haarhuis.

Bureaus

Media

Economisch