Verstegen kiest voor duurzame toekomst

15-02-2019 (13:08) - Marketing

Verstegen Spices & Sauces ondergaat een transitie om het bedrijf nog verder te verduurzamen met daarbij de doelstelling om in 2020 CO2 neutraal te zijn. De onderneming heeft een doordacht duurzaamheidsbeleid geformuleerd om een positieve bijdrage te leveren aan de natuur. Verstegen wil nog beter gaan zorgen voor de kruiden- en specerijenketens waarin zij actief is. Dit doet Verstegen door te zorgen voor de mens, de maatschappij en het milieu. Het stimuleren van duurzaam ondernemerschap versnelt dit proces.
 

Verstegen is continu op zoek naar optimalisatie van ketens en processen. De snel veranderende Foodbranche laat veel ontwikkelingen zien die voor Verstegen kansrijk zijn. Verstegen verlaat de divisiestructuur en zet de klant centraal door te gaan werken met een B2B en B2C salesorganisatie die intensief gaan samenwerken om elkaar zo te versterken. Verstegen is een begrip in de Foodbranche en met deze organisatorische aanpassingen wordt haar leidende marktpositie verder verstevigd.
 

Als gevolg van deze nieuwe structuur is Manfred Lukkezen benoemd als Directeur sales internationaal en wordt hiermee eindverantwoordelijk voor alle salesactiviteiten van de Verstegen bedrijven in binnen- en buitenland. Henk Lefers is benoemd als Directeur sales B2B met een focus op de Professionele- en Industriële markten. Mark Schraauwen is tegelijkertijd benoemd als Directeur sales B2C met een focus op de Retailmarkten. Henk en Mark zijn beide verantwoordelijk voor de Nederlandse salesactiviteiten in de betreffende marktsegmenten.
 
           

Bureaus

Media

Economisch