Zeeman laat zien dat een uniek design niet duur hoeft te zijn

31-03-2021 (13:35) - Marketing

Mensen betalen veel geld voor hippe designs. Soms wel 200 tot 500 euro voor een basic sweater met een print of een T-shirt met alleen een logo. En daar zijn er dan ook nog eens meer van gemaakt. Helemaal niet zo uniek dus. Zeeman gelooft dat het leuker is om zo’n T-shirt of sweater zelf te maken. Dan heb je écht iets unieks.
 
In de nieuwe campagne van Zeeman laten ze zien hoe leuk het is om iets persoonlijks te maken van hun basics. Hiermee willen ze zoveel mogelijk mensen inspireren om zelf aan de slag te gaan. Zeeman sluit daarmee aan bij de trend van zelf doen. Steeds meer mensen zijn hiermee bezig en willen met hun kleding uitdragen wie ze zijn. Ze willen iets echt unieks. Met de hashtag #creativewithbasics roept Zeeman op om zelfgemaakte creaties te delen en zo anderen op leuke ideeën te brengen.
 
Zeeman heeft een assortiment basics die je goed als basis kunt gebruiken. Ze zijn van goede kwaliteit en altijd voor de laagst mogelijke prijs. Zoals bijvoorbeeld ons T-shirt voor 2,49, onze witte hoodie voor 9,99 of onze superprice romper voor 0,99. Met een beetje inspiratie en creativiteit maakt iedereen hier iets bijzonders van.
 
Het assortiment textielstiften, opstrijkbadges, wiebeloogjes, naaisetjes, lijm en onze andere creatieve spullen, maken het gemakkelijk om te beginnen. En klanten kunnen natuurlijk ook kleding die ze toch niet meer dragen of andere materialen hiervoor gebruiken. Zo geven we die ook een tweede leven. Dus ga maar lekker los!
 
Deze campagne is gemaakt in samenwerking met Persuade en Marijke de Gruyter (via Foto Formation).
 

Bureaus

Media

Economisch