Zet je schrap voor de ADNIGHT-lineup

28-03-2017 (12:58) - Marketing

Vorig jaar gaf de Amsterdamse creatieve industrie voor het eerst open huis bij ADNIGHT. Het bezoekersaantal van 2500 was reden om het initiatief door te zetten, dus openen ook dit jaar 50 bureaus hun deuren. 

 
De tweede editie van ADNIGHT zal plaats gaan vinden op 6 oktober. Tijdens de tweede editie heeft de creatieve industrie zelf invloed op het samenstellen van de line-up. Door middel van een survey kunnen mensen input geven welk bureau zij tijdens ADNIGHT graag willen bezoeken. Uit de resultaten van de survey zal de ADNIGHT-organisatie bestaande uit Dirk Jan de Krom, Claire Daemen, Denise Willigers, Rose Zandvliet en Wybe Sallows een selectie maken en de bureaus benaderen voor deelname. Vorig jaar stonden in de line-up onder anderen Code d’Azur, MassiveMusic, TBWA, Indie Amsterdam, Halal, Achtung! McGarrybowen en Vice.
 
De bureaus stellen wel zelf het programma bij hun eigen kantoor op. ADNIGHT zorgt voor support en een volledig overzicht van de deelnemende bureaus en activiteiten zodat bezoekers zelf gemakkelijk hun avond kunnen samenstellen. Uiteraard is er dit jaar ook een afterparty waar bezoekers hun ervaringen met elkaar kunnen delen, dit jaar in De Marktkantine. Verdere informatie over kaartverkoop en lineup wordt eind mei bekend gemaakt. 
 


Bureaus

Media

Economisch