Zonnatura en Nina Pierson presenteren Sunny’s Breakfast Bar

24-01-2018 (15:45) - Marketing

Eén op de vier Nederlanders ontbijt niet iedere dag. Dat blijkt uit een onderzoek dat in opdracht van Zonnatura is uitgevoerd. Met die kennis openen Zonnatura en Nina Pierson, founder van SLA en Bedrock, vandaag een nieuwe all day breakfast pop-up in de drukbezochte Amsterdamse Pijp.


De pop-up genaamd ‘Sunny’s’ is drie weken lang geopend en serveert de hele dag voedzame biologische Muesli Bowls. Sunny’s is onderdeel van de nieuwe campagne van Zonnatura, waar Rico Verhoeven het gezicht van is.
 
Jeroen Mustert, GM van Wessanen, zegt over Sunny’s: “Zonnatura heeft een stevige basis waarbij het merk bekend staat als voedzaam en natuurlijk. Maar Zonnatura is ook lekker. Sunny’s is onderdeel van de nieuwe campagne van Zonnatura, waarbij we Nederland met de hulp van topsporter Rico Verhoeven een duwtje in de rug geven voor een lekker en voedzaam ontbijt.”
 

Bureaus

Media

Economisch