CBS Outdoor en dance4life slaan handen ineen

14-06-2012 (08:39) - Media

Gisteren hebben CBS Outdoor en dance4life de handen ineen geslagen voor een bijzondere samenwerking. Samen gaan zij de strijd aan om via buitenreclame zoveel mogelijk jongeren te bereiken én hen te inspireren om de verspreiding van hiv en aids terug te dringen.
 
Frank Hardenberg, Managing Director van CBS Outdoor is zeer te spreken over de samenwerking: ‘CBS Outdoor vindt het belangrijk om betrokken te zijn bij de samenleving en mogelijkheden te bieden die ten goede komen aan de maatschappij. dance4life is een mooie partner om te ondersteunen, zodat zij stappen kan maken in het inspireren van jongeren om de verspreiding van hiv en aids terug te dringen.’ 
 

De samenwerking start met de dance4life campagne ‘MIJN verhaal’. In deze campagne vertellen jongeren van over de hele wereld hun persoonlijke verhaal. Doutzen Kroes spreekt namens jongeren die dit niet kunnen of durven, meestal vanwege vooroordelen uit hun directe omgeving. De campagne is te zien op tv, online en vanaf nu dus ook middels buitenreclame via CBS Outdoor. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch