Discovery Travel&Living krijgt strakke make-over

28-05-2009 (09:43) - Media

Lifestyle-zender Discovery Travel & Living ondergaat een herpositionering. Met een vernieuwde zendervormgeving, nieuwe series en meer premieres in 2009 dan ooit tevoren, richt Discovery Travel & Living zich op de drukke, moderne vrouw tussen 20-49 jaar. Met ingang van morgen, roept hety themakanaal deze vrouwen op hun hart te volgen. Hierbij staan inspirerende verhalen van echte mensen met een uitzonderlijk leven centraal.

De lifestyle-zender zendt programma’s uit die aansluiten bij de aandachtsgebieden van de moderne vrouw: familie, werk, relaties, vriendschap, mode en vrije tijd. Van make-over programma’s en wedding planning tot opvoeding, interieur en koken, Discovery Travel & Living laat verhalen zien die vrouwen inspireren om hun dromen te verwezelijken.

De nieuwe zender look & feel bestaat uit een nieuw logo, nieuwe bumpers, idents en promos.
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch