Adfactor op de Belgische tour

23-08-2016 (09:06) - Media

Adfactor gaat in samenwerking met Belgische influencers branded content én display advertising aanbieden op de Belgische markt. Zo kunnen adverteerders gericht in contact komen met hun doelgroep in België.
 
Jasper Oelers is Belgiëspecialist van Adfactor: ‘We gaan zeker ook niet voorbij aan het bereik in België van onze Nederlandse titels. Daarom behoort ook display advertising via ons Nederlandse netwerk, maar dan getarget op België, tot de mogelijkheden.’
 
Adfactor probeert het Belgische publiek met name te laten kennismaken op het gebied van food, fashion & beauty, travel & lifestyle en moms. Karen Priem, Sr Media & Campaign Manager Personal Health Benelux, Philips: ‘De wens voor de inzet van influencers in België was groot, maar dit bleek nog niet eenvoudig te realiseren. Met Adfactor hebben we een manier gevonden om ook in België influencers in te zetten en daarmee de Belgische consument te bereiken. En met succes; de media performances overtroffen onze verwachtingen.”
 

Bureaus

Marketing

Economisch