All Response Media aan de slag voor Stichting het Gehandicapte Kind

30-06-2021 (12:23) - Bureaus

All Response Media gaat aan de slag voor de Stichting het Gehandicapte Kind (voorheen NSGK). Het bureau is verantwoordelijk voor de planning, inkoop, optimalisatie en executie van de TV-campagne die van start gaat vanaf 1 juli aanstaande. De campagne zal te zien zijn op een flink aantal zenders van Ster, AdAlliance en Bionic Media.
 
De campagne vertelt het verhaal van de achtjarige Jayden die door een handicap in een rolstoel zit. Met zijn handicap heeft hij leren leven, maar waar hij niet aan kan wennen is dat hij altijd alleen moet spelen. Kinderen met een handicap gaan vaak naar aparte scholen ver weg van huis. En 9 van de 10 speelplekken zijn niet toegankelijk voor hen, net als de meeste sportverenigingen. Daardoor ontmoeten ze geen andere kinderen in hun buurt, om mee te spelen en om vrienden mee te worden. Dit maakt hen eenzaam, en werkt door in de rest van hun leven.
 
De oproep in de commercial is bedoeld om donateur te worden en daarmee het werk van het Gehandicapte Kind te steunen. Het Gehandicapte Kind heeft als doel een samenleving waarin kinderen met een handicap opgroeien met hun niet-gehandicapte leeftijdgenootjes. Waar ze samen kunnen spelen, leren en sporten. Zodat geen enkel kind alleen hoeft te spelen vanwege een handicap.
 

Media

Marketing

Economisch