Bert van Grieken toegetreden tot directie OOHA Media

22-04-2021 (06:00) - Media

Per 1 mei wordt Bert van Grieken aangesteld als directeur strategie bij OOHA Media. Van Grieken zal samen met Erik-jan van den Berg (algemeen directeur) de directie vormen van OOHA Media.
 
Bert van Grieken is de afgelopen vijftien jaar eigenaar van M2 Media geweest. Hiervoor was hij verantwoordelijk voor het opzetten en uitbouwen van de inkoopunits van onder andere Kobalt, Wavemaker/Group M en Denstu/Aegis. Van Grieken heeft zes jaar in het bestuur van JIC Buitenreclame gezeten waardoor de outdoor markt voor hem geen onbekende is. Per 1 mei zal Bert van Grieken tevens plaatsnemen in de Raad van Advies van OOHA Media.
 
Bert van Grieken: “OOHA Media is een ondernemend bedrijf met een mooie propositie in de out of home branche. Na mijn periode als eigenaar van M2 Media en de verkoop aan Candid Group was ik weer toe aan een nieuwe uitdaging. Belangrijk was dat dit in een ondernemend bedrijf zou zijn met grote potentie en de focus op kwaliteit. De afgelopen jaren heb ik de eigenaren van OOHA leren kennen als succesvolle ondernemers. OOHA Media is een serieuze speler binnen het mediumtype digital out of home/snelwegmasten. 90% van het netwerk is al digitaal en juist in de verandering van het analoge naar het digitale landschap liggen er enorm veel kansen voor de markt van digitale snelwegmasten.”
 

Groeiambitie waarmaken met aanwinst voor het team

OOHA Media heeft zich in enkele jaren ontwikkeld tot innovatieve partner in digitale snelwegreclame. Met 12 digitale schermen in groot formaat langs snelwegen zijn zij één van de belangrijkste spelers in Nederland op dit gebied. Met het plaatsen van meerdere schermen in het komende jaar zullen zij hun groei continueren. Bert van Grieken zal een belangrijke bijdrage gaan leveren aan die groei.
 
Erik-jan van den Berg (algemeen directeur OOHA Media) is positief over de komst van Bert van Grieken: “Naast een schat aan kennis en ervaring binnen de mediabranche voegt OOHA Media ook een prettige en positieve persoonlijkheid toe aan het team. We hebben ontzettend veel zin om samen aan de slag te gaan voor onze huidige en toekomstige klanten.”

 


Bureaus

Marketing

Economisch