Boomerang Agency ondersteunt de schermvrije zondag

22-01-2019 (10:41) - Media

De moderne mens kan niet meer zonder schermen. Maar hoe blij zijn we eigenlijk met de invloed van de smartphone of televisie op ons dagelijks leven? Tien jaar geleden besteedden we de helft van onze vrije tijd op schermen, inmiddels is dat al 90 procent. Genoeg reden voor Boomerang Agency om 'ja' te zeggen op het verzoek van CollAction om zich belangeloos in te zetten voor hun Screen Free Sunday campagne.


Alexander Veltman, mede-eigenaar Boomerang Agency: 'Als je kritisch gaat kijken naar hoe veel tijd we doorbrengen met een smartphone in de hand of achter de laptop, dan schrik je je rot. Door mee te werken aan de Screen Free Sunday campagne proberen we onze collega’s bewust te maken van het belang van 'schermvrije tijd'.'


Het concept van SFS is simpel: je gebruikt een dag per maand geen schermen. Dat betekent geen smartphone, geen televisie, geen laptop en geen tablets. De Boomerangers hebben al een proef gedaan. Zij ondervonden dat een schermvrije zondag aanvankelijk leidt tot wat zorgen over bereikbaarheid, maar daarna vooral een inspirerende en ontspannen dag oplevert. De eerste Screen Free Sunday van 2019 valt op 27 januari.  


Bureaus

Marketing

Economisch