Cannes? Ja, èn veel meer moois in FONK Magazine

28-06-2017 (10:00) - Media

Cannes 2017 bracht Nederland veel brons, wat zilver en drie maal goud. That’s it. Goede nieuws: de prijzen beperken niet tot één beestachtig goed bureau. Reden genoeg om in FONK Magazine de Nederlandse jury nog even naar hun voorkeuren te vragen om daarna snel over te stappen op de creatieve orde van de dag met onder anderen: 

* een interview met het “gouden duo” Snellenberg & Ligthart van Dawn, waar niet alleen een verhuizing op stapel staat, maar waar en passant ook een heel nieuw bedrijf uit de klei wordt getrokken.

* Ook in FONK 210: een nieuwe aflevering in de serie Passanten van fotograaf Vincent Kruijt. Kruijt is een specialist in ‘Beeld dat schuurt’. En zo is het. 

* Verder een warm pleidooi voor imperfectie van Erik Kessels: ‘Durf het. Neem de verkeerde afslag.’

* Bert Dijkstra van Shop Around deelt in deze uitgave op onnavolgbare wijze zijn media diet. Vol liefde blijven we gezamenlijk steken in zijn liefde voor vinyl. Als je daar nog niet voor gevallen was, dan gaat dat nù gebeuren.

* Plus: lees de column van DPDK’s creative director Michael Vromans. Zijn top vijf websites kun je stuk voor stuk bekijken in de digitale editie van FONK Magazine die vanaf vandaag live staat.

*
Tot slot mòet je even stilstaan bij de nieuwe aflevering Reclamedieren van Kees Rijken. Mariska Kloezen en haar Roxy doen direct naar zon, zee en strand verlangen. 

Wil je deze inspirerende uitgave van FONK Magazine lezen, maar heb je geen abonnement? Ga dan snel naar onze webshop en maak gebruik van één van onze mooie zomeraanbiedingen.

 

 

 

 

Bureaus

Marketing

Economisch