Eerste editie &C verkoopt 95.000 exemplaren

18-05-2017 (17:12) - Media

Eind maart heeft Chantal Janzen het nieuwe mediamerk &C gelanceerd, met een maandelijks magazine, online contentplatform, app met e-commerce shop, eigen tv-programma’s en live events. Dit zijn de cijfers van de eerste editie:

 
1e editie
95.000 verkochte exemplaren van het eerste magazine.
4.075 abonnees.
146.000 unieke bezoekers (gemiddeld per maand) op andc.tv en 660.000 pageviews.
Meer dan 94.000 social fans op Instagram, Facebook, YouTube en Twitter.
13.000 nieuwsbriefleden.
Meer dan 45.000 downloads van de app (iOS & Android). De app is een doorvertaling van andc.tv met als extra feature de scanfunctie. Hiermee kun je direct producten uit het magazine scannen en kopen.
 
 
nog geen cijfers
Van de tweede editie zijn nog geen cijfers bekend. Inmiddels ligt het derde nummer ‘Bunny love’ in de winkel en starten 2 eigen programma’s van Chantal op andc.tv. 

Bureaus

Marketing

Economisch