Eerste resultaten out of home onderzoek tekenen zich af

10-03-2016 (11:26) - Toeleveranciers

Exterion Media, Clear Channel Hillenaar, Schiphol Media, BLOW-UP Media, OOHA Media: het zijn enkele out of home exploitanten die na twee dagen veel stemmen hebben weten te vergaren in het out of home onderzoek #fonkoverbuitenreclame. Maar ook Alter Media, Dutch Moving Media en Outforce Media timmeren aan de weg.

Nog ruim een week kiezen de lezers van fonkonline de beste out of home exploitanten in Nederland van 2016. Dus eigenlijk ligt alles nog open. In fonk magazine 179 worden de uitkomsten van de enquete gepubliceerd en toegelicht. Bovendien worden niet alleen de exploitanten in de schijnwerpers gezet, ook de zich snel ontwikkelende branche krijgt in deze uitgave een podium. 

Er wordt gestemd in 8 blokken:
 
- Bilboards, Abri’s 
- OV 
- Airports 
- Groot formaat 
- Digitaal 
- A0 
- Indoor netwerken 
- Mobiel / tijdelijk 
 
kerncompetenties
In ieder blok stellen we vragen over 5 kerncompetenties: Welk van de exploitanten is het meest innovatief? Welk van de exploitanten is het meest klantvriendelijk? Welk van de exploitanten biedt het meest effectieve bereik? Welk van de exploitanten is het meest servicegericht? Welk van de exploitanten biedt de beste prijs-prestatie verhouding?
 
Wat is jouw mening over het Out of Home vakgebied? Doe mee en breng hier je stem uit!