FONK over gamechangers en skydiven

12-06-2019 (14:16) - Media

Gamechangers: we kennen ze, ook in Nederland, in alle vormen en maten. Soms zijn het mensen die voor het oog van de wereld groots en meeslepend hun werk doen. Zoals Hanneke Faber, de topvrouw van Unilever of Marjan van Loon, president-directeur van Shell. Maar soms zijn de rijzende sterren in ons vak minstens zo belangrijk om de professionele beweging 'naar boven' waar te kunnen maken. In de nieuwe editie van FONK hebben we oog voor beide zijden van de lineaal.
 
Eén ding hebben de mensen die deze uitgave van FONK bevolken, gemeen: ze tintelen en bruisen van de energie en willen de wereld op hun eigen manier veroveren. Of ze dat gaat lukken? Niemand die het weet. Het enige wat onomstotelijk vast staat, is dat onze creatieve economie niet kan zonder mensen die diep gaan om hun missie te realiseren.
 

nooit saai

Zo diep willen wij met FONK ook gaan. Net als bij skydivers zitten onze ingewanden regelmatig tussen onze oren als we met een nieuweproductie of een nieuw event weer een frisse duik in het diepe nemen. Spanning, angst en blijdschap als het lukt. Daardoor wordt het palet waarmee wij onze verhalen schilderen over de jaren heen juist minder angstig, losser, rijker en kleuriger. We worden volwassen, maar nooit zò volwassen dat het saai wordt.
 

lees FONK drie maanden gratis

Ondertussen kun je nu zelf testen hoe volwassen (en niet saai) FONK is, want je kunt FONK magazine nu drie maanden gratis lezen. Klik hier voor een gratis kennismakingsabonnement van zes edities. Vind je dat wat veel, lees dan de nieuwe editie van FONK magazine hier gratis for one day.
 
Op de cover: Wanrooij Gallery voor Christian Voigt (Evolution).
Lees ook in deze uitgave onze rubrieken #coolestdutchbrands #shopwatch #inspiredpages en #mediadiet

Bureaus

Marketing

Economisch