FONK over Inspiring Media

03-02-2021 (10:30) - Media

Nederlandse MediaMerken; lang niet altijd zijn ze Nederlands want het zijn vaak grote internationale spelers die iedereen kent en waarvoor, vooral bij de jongeren, steeds meer handen op elkaar gaan. Maar volgens de mediaspecialisten die de redactie van FONK uitnodigde, is er gelukkig nog steeds meer dan dat onder de zon.
 
NOS, STUK.tv, de titels van DPG Media, Talpa Network, NPO, Het Financieele Dagblad, Veronica Inside en Ajax@Instagram: het zijn volgens professionals  Ruud de Langen, Nico Hilhorst, Nathalie Peters, Martijn Jaartsveld en Alef de Jong, stuk voor stuk sterke spelers in Nederland. En wat te denken van de ijzersterke formule van Franska.nl met 1,4 miljoen lezeressen?
 
Toch is het niet allemaal goud wat er blinkt. Sterker nog: er is vooral op het terrein van de emotionele binding werk aan de winkel als we de conclusies van het recent uitgevoerde onderzoek Meaningful Media mogen geloven. In FONK magazine 304 vind je een samenvatting van dit onderzoek.
 

Niet onmisbaar

Laat je als maker en gebruiker inspireren door de meningen, visies en statements (‘geen enkel mediamerk is onmisbaar, want er komt altijd wel weer iets relevants voor in de plaats’) die de redactie heeft opgetekend. En:
we hebben we meteen een idee voor een follow-up opgepikt. Want wat zijn eigenlijk de beste Nederlandse mediamerken volgens de tieners en twintigers van nu? En: hoe ziet hun medialandschap er over tien jaar uit? Wordt vervolgd dus, maar voor nu: veel lees- en kijkplezier in FONK magazine 304.
 

Tip

Heb je geen abonnement op FONK magazine? Maak dan nu de eerste drie maanden gratis kennis met de digitale editie! Aanmelden kan hier.
 

Bureaus

Marketing

Economisch