G+J Custom Content vernieuwt magazine Msafiri Kenya Airways

01-03-2017 (10:46) - Media

G+J Custom Content heeft de internationale pitch gewonnen die Kenya Airways uitschreef om het Engelstalige glossy inflight magazine Msafiri volledig te restylen. Het eerste nummer ligt vanaf 1 maart 2017 in het vliegtuig.


Msafiri – ‘reiziger’ in Kiswahili – is Kenya Airways’ inflight magazine. Tijdens de vlucht inspireert, vermaakt en informeert het passagiers. Msafiri is na de restyling een toonaangevend reis- en businessmagazine met topkwaliteit content en spectaculaire beelden, waarin internationale allure en een Afrikaanse signatuur samengaan.

Wanjiku Mugo, Corporate Communications Manager bij Kenya Airways: ‘We zochten naar een partner die ons inflight magazine perfect in lijn kon brengen met de inspiratiebehoeften van onze reizigers en met onze brand values. Kenya Airways is ‘The Pride of Africa’ en is zeer betrokken bij de duurzame ontwikkeling van het continent, en dat straalt het nieuwe concept van G+J Custom Content echt uit. Met de nieuwe redactionele formule, een frisse eigentijdse lay-out en hoge kwaliteit content zijn we klaar voor de toekomst.’

 


Bureaus

Marketing

Economisch