Head Office NL wint aanbesteding RDW-magazines

05-12-2018 (09:29) - Media

Head Office NL heeft de aanbesteding voor drie magazines van de RDW gewonnen. Head Office won met de hoogst mogelijke punten van vijf andere bureaus, op creativiteit, strategische onderbouwing en prijs. Veel automotive kennis en ervaring alsmede bekendheid met interne en externe communicatie hielpen ook mee om dit nieuwe account binnen te halen.

 

De RDW is een zelfstandige uitvoeringsorganisatie van de overheid met als belangrijke taken onder andere: het toelaten van voertuigen (typegoedkeuring), toezicht houden op door de RDW erkende bedrijven, controle houden op de technische staat van voertuigen (APK), de registratie daarvan en informatieverstrekking.
 

Drie bladen

Belangrijkste missie van de RDW zijn veiligheid, duurzaamheid en rechtszekerheid in mobiliteit. Om die missie te ondersteunen geeft RDW drie bladen uit: RDWijzer, een halfjaarlijks magazine voor alle organisaties en ondernemingen in de mobiliteitsketen; APK-keurmeester, een kwartaalmagazine voor APK-keurmeesters en -erkenninghouders, en het personeelsblad Katalysator.
 

Aanbesteding (UEA)

Head Office NL won de aanbesteding van vijf andere bureaus, op zowel creativiteit, strategische onderbouwing, koppeling met de identiteit van de RDW en prijs.
 

Doelstellingen

Belangrijke doelstellingen voor de bladen zijn onder andere: de uitstraling, het vertrouwen en de reputatie van de RDW verder versterken en de RDW zichtbaarder maken onder de doelgroepen. Met name RDWijzer speelt daarin een grote rol.    
 

Bureaus

Marketing

Economisch